Przejdź do treści

Regulamin

Apartament wynajmowany jest na doby.

Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 14:30 do godziny 23:00.

Możliwość przedłużenia pobytu po uzgodnieniu z właścicielem maksymalnie do godziny 12:00 w wyjątkowych sytuacjach.

Instrukcje wejścia do apartamentu zostanie przekazana po rezerwacji.

Dokładny termin i godzina przyjazdu Gości do apartamentu powinna zostać potwierdzona właścicielce telefonicznie lub e-mailem, najpóźniej na dzień przed przyjazdem.

 

Przy zameldowaniu wymagany jest dowód osobisty.

Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gości, bez możliwości refundacji opłaty za pobyt, który nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce go okazać, jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, odmawia zapłaty.

Goście w dniu zameldowania powinni zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.

Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: SMS, e-mail etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest, z tym że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie niebudzącym uwag i zastrzeżeń gościa.

 

Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność za szkody w apartamencie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, w którym położony jest apartament oraz mieszkaniach sąsiadujących.

Goście zobowiązani są do poinformowania właścicielki o wszelkich usterkach, zniszczeniach.

Właścicielka zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej straty.

Obsługa apartamentu ma prawo bez zezwolenia Gościa wejść do wynajętego apartamentu w przypadku zagrożenia bezpieczeństwu gości lub mienia. Właścicielka zastrzega sobie prawo do wyproszenia Gości z apartamentów w powyższych sytuacjach.

 

Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli ilość osób okaże się większa, niż podana przy rezerwacji najemca zobowiązuje się zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł za każdą dodatkową osobę za dobę. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w apartamencie może również odmówić wydania kluczy.

W apartamencie obowiązuje zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku niestosowania się do zasad goście zostaną obciążeni kwotą w wysokości 500 zł. W apartamencie znajdują się czujniki dymu, które uruchamiają alarm dźwiękowy.

 

Goście zobowiązani są do zachowania czystości w lokalu, na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku.

Jeśli Goście będą zakłócać porządek i właścicielka, Straż Miejska lub Policja zostanie wezwana do apartamentu w celu interwencji, umowa wynajmu zostanie rozwiązana z winy klienta oraz Goście zostaną obciążeni karą w kwocie 1000 zł.

Właścicielka nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.

Klient ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze do Lokalu oraz piloty do bram wjazdowych (o ile rezerwacja obejmuje miejsce garażowe). Zagubienie klucza lub pilota obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 100 zł za sztukę.

Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właścicieli apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.

 

Właścicielka zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagłych usterek lub innych zdarzeń losowych, do skrócenia rezerwacji i zwrotu środków za niewykorzystane noclegi.

 

Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla właścicielki Ewy Borczyk.

RODO

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ewa Borczyk.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy, podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO.

 

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych, przy których rezerwacji pośredniczymy.

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 1 roku.

 

Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody.

Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować odmową realizacji usługi.

 


The apartment is rented per night. Check-in starts from 2:00 pm and check-out is until 11:30 the following day. There is a possibility to extend the check out time until noon only under special circumstances and with prior approval from the apartment owner.

The owner should be informed (via e-mail or phone) about the exact time of arrival the latest 24 hours before the check-in time.

 Instructions for accessing the apartment will be sent to the client after the booking is confirmed. The door key for the apartment will be provided individually to each client through the contact details provided to the accommodation facility. Upon departure, the client must ensure that the door is locked.

 

The owner reserve the right to refuse to rent the apartment to guests who will fail to present a valid identity card (ID or passport), who are under the influence of alcohol, drugs or any other intoxicating substances without eligibility for the refund for the stay.

Upon arrival, the guest has the right to report (in writing: SMS, email, etc.) any damages or any defects related to the apartment. Failure to submit comments and reservations regarding the technical condition is tantamount to the fact that the apartment, was put into use in a condition that does not raise any objections.

 

  • Do not allow strangers into your apartment.
  • All apartments are non-smoking.
  • Parties are not allowed in the apartments.
  • Pets are not allowed in the apartments.
  • When checking out, the client should wash the dirty dishes or place them in the dishwasher.
  • Taking items from the apartment is not allowed.
  • The apartment should be used for its intended purpose and kept in order.


Any loss or damage to the items in the apartment must be immediately reported to the accommodation facility. If items are lost or damaged due to the client’s fault, the client will be held responsible and required to compensate for the damage according to the accommodation facility’s price list. The accommodation facility is not responsible for external malfunctions or emergencies (such as technical malfunctions of equipment, disruptions in utility services, etc.). The accommodation facility is not responsible for the loss of the client’s personal belongings from the apartment.


The client has the right to cancel or modify the booking until 15:00, 5 days before the planned arrival date. After this time, the booking cannot be changed or canceled, and the client must pay for one night’s stay.In case of “no-show,” the client must pay for one night’s stay

We wish you a pleasant stay!